Ve třídě nám to občas zahučí jako v úle, ale když se spustí Včelka, všichni pilně pracují a hlavní výhodu v tu chvíli spatřuji v tom, že pracuje každý ve svém tempu a na cvičeních, která potřebuje procvičit a zdokonalit se v nich.
Aplikace je primárně určena pro základní školy, ale najde využití i na gymnáziu. My ji používáme v 1., 2. a 3. třídě v českém jazyce, ale je ji možné použít i v anglické a španělské verzi.
Včelku používáme jak na notebooku, tak na interaktivní tabuli, kde si děti stihnou i zasoutěžit v postřehu.
Při prvním setkání s Včelkou ve třídě, jsem byla sama zvědavá, jak děti zaujme. Možná jsem až příliš dlouho oddalovala to, aplikaci využít, až ji i já sama prozkoumám. Ale pak když už se ve třídě spustí, má to úplně jiný spád, než když si to učitel prochází sám. Takže doporučuji příliš neodkládat její spuštění. Navíc ve třídě více očí více vidí a více toho vyzkoušíte, než když jen sami nad cvičeními proletíte.
Líbí se mi:
- pestrost cvičení a jejich různá obtížnost,
- jednoduché grafické zobrazení bez přílišného množství těkavých animací odpoutávajících pozornost,
- využitelnost při hromadné, skupinové i párové výuce nebo při reedukaci,
- využitelná pro domácí procvičování,
- je intuitivní
- a pro děti zábavná a lákavá natolik, že v tu chvíli příliš nevnímají, že se trénují ve čtení.
Těší mě, že děti čtení v této zábavné formě baví natolik, že si i samy řeknou, že ve volném čase jdou procvičovat s Včelkou.
Přeji příjemné počtení a procvičování čtení s vašimi školními či vlastními dětmi.
Přidat komentář